Het feit dat je dit leest betekend dat je graag wilt weten hoe MIXED hair care ontstaan is. Hoe kan ik dan ook anders dan transparant zijn? NOU MAAK JE BORST MAAR NAT, want stiekem ben ik best wel boos. Geen zorgen! Niet op jou, maar wel op de haarindustrie.
Ondertussen ben ik al ruim 10 jaar werkzaam in de kappersbranche en het blijft me tot op de dag van vandaag verbazen hoe weinig mensen eigenlijk écht weten hoe zij hun haar het beste kunnen verzorgen. Als je er over nadenkt is dat helemaal niet gek, want je wordt overal dood gegooid met tips op social media en columns in je favoriete tijdschrift. Iedereen lijkt wat anders te roepen en elk merk beweerd opnieuw het ei uitgevonden te hebben. Hoe kan iets zo erg open liggen voor interpretatie wanneer haarverzorging niks meer en minder is dan kant en klare wetenschap.
Dat moet anders kunnen!
Bij hair salon MIXED wordt er al een tijdje gewerkt met een wachtlijst. Het besef dat je als haarstylist niet iedereen kan helpen is pijnlijk evenals confronterend. Wat is de beste manier om toch zo veel mogelijk mensen te kunnen helpen met hun haar? Een webshop :)
Het was een koude winteravond... en mijn telefoon lichtte op. Het was een appje van Romy. Ze was klaar voor een nieuwe uitdaging, met de vraag of ik daar iets in kon betekenen.
Het idee van een webshop leefde al een tijdje, maar het daadwerkelijk uitvoeren liet nog wat te wensen over. Romy bleek de perfecte aanvulling als compagnon.
Ondertussen showen wij met heel veel trots de uitkomst van deze webshop waar met veel aandacht uren aan besteed is.
Liefs,
Stefanie en Romy

Reactie plaatsen
Reacties